Države koje želim posetiti – 31 day blog challenge – day 31

Volela bih da sam u mogućosti da putujem i vidim ceo svet. Počela bih redom od okolnih nam država, pa kuda me put nanese. Pošto sam svesna da je za mene to nemoguće, biću realna…

Država koja mi je oduvek u srcu, iz ko zna kog razloga, je Bosna. Iako je prilično blizu, nikada je nisam posetila a ipak je na neki način volim. Valjda me krv vuče ka njoj (otac moje mame, a moj deda, je Bosanac), pored toga jako mi se dopada njihov naglasak i to što govore ijekavicom. Volela bih da posetim veće gradove poput Sarajeva, Doboja, Tuzle i Banjaluke ali i manja mesta kao što su Pečeneg Ilova, odakle je i gde živi moj deda i Zavidovići iz kojih (doduše samo preko Facebook-a) poznajem par predivnih ljudi, a volela bih i da ih  i lično upoznam.

Pošto je Bosna blizu, a i sada imam kod koga da odsednem, nadam se da ću je u skorijoj budućnosti i posetiti. 🙂

Leave a comment